Ajatuksia herättävä koulutus vuorovaikutuksen kehittämisestä asiakkaiden kohtaamisessa. Jokainen työntekijä viestii yrityksestä ja sen arvoista asiakkaille.
Koulutuksen avulla työntekijä voi kehittää vuorovaikutusosaamistaan ja hyödyntää taitoja keskusteluissa asiakkaiden kanssa.
Asiakaskohtaamisten merkitys korostuu erityisesti myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä, mutta myös työtehtävistä riippumatta jokainen asiakaskohtaaminen vaikuttaa yrityksestä muodostuvaan mielikuvaan ja asiakassuhteisiin.
Koulutus voidaan pitää suomeksi tai englanniksi.
Kesto
2 x 3 h
Paikka
Yrityksen omissa tiloissa tai Life Science Centerin viihtyisissä tiloissa osoitteessa Keilaranta 14, 02150 Espoo
Sisältö
- Vuorovaikutuksen merkitys asiakaskohtaamisissa
- Vuorovaikutusosaaminen yhteistyön edellytyksenä
- Yhteisen ymmärryksen ja luottamuksen rakentaminen
- Arvot, tavoitteet ja vahvuudet
- Myönteiset tunteet ja mielikuvat
- Asiakkaan kuunteleminen ja läsnäolo
Osallistujamäärä
5 – 10 hlö
Hinta
2100€
(alv 0%)
Hintaan lisätään mahdolliset matka- ja tilakulut.
Ota yhteyttä
Sanna Kaksonen
Esiintymis- ja vuorovaikutusosaamisen
kouluttaja (FM, KM)
Sannalla on pedagoginen pätevyys ja 10 vuoden kokemus erilaisista koulutus-, opetus- ja luennointitehtävistä. Sanna on innostava, monipuolinen ja kannustava kouluttaja ja luennoitsija, joka lähestyy asioita käytännönläheisesti ja vankkaan tutkittuun tietoon nojaten.